ΟΡΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ Β2Β ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ Shelfie

Ιούνιος 2025

ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

1. Γενικά

1.1. Η πλατφόρμα με την εμπορική ονομασία «Shelfie» (εφεξής η «Πλατφόρμα») ανήκει και λειτουργεί από την εταιρεία «ΜΟΥΧΑΛΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ», με έδρα το Δήμο Κρωπίας, (Α.Φ.Μ.: 999211633 / ΚΕΦΟΔΕ Αττικής), με αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. 005793701000, τηλέφωνο επικοινωνίας 210 66 20 507 (εφεξής ο «Προμηθευτής»).

1.2. Η Πλατφόρμα είναι το ψηφιακό περιβάλλον όπου οι εγκεκριμένοι από την Α.Α.Δ.Ε. πελάτες (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) μπορούν να υποβάλλουν παραγγελίες για καπνικά προϊόντα (εφεξής τα «Προϊόντα»).

1.3. Οι παρόντες όροι διέπουν τη χρήση της Πλατφόρμας και τη διαδικασία υποβολής παραγγελιών μέσω αυτής.

1.4. Η χρήση της Πλατφόρμας από τον Πελάτη (ή τους εξουσιοδοτημένους χρήστες του) σημαίνει ότι έχει διαβάσει, κατανοήσει και αποδέχεται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους παρόντες όρους και κάθε μελλοντική τροποποίησή τους. Η αποδοχή θεωρείται δεδομένη όταν δημιουργείται λογαριασμός, υποβάλλεται παραγγελία ή γίνεται οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μέσω της Πλατφόρμας. Αν κάποιος δεν αποδέχεται τους όρους, δεν πρέπει να χρησιμοποιεί την Πλατφόρμα και πρέπει να ενημερώσει την Εταιρεία για την απενεργοποίηση του λογαριασμού του.

1.5. Η Εταιρεία μπορεί να τροποποιεί τους όρους οποτεδήποτε, ενημερώνοντας τους χρήστες μέσω ανακοίνωσης στην Πλατφόρμα ή με αποστολή σχετικού μηνύματος. Η συνέχιση χρήσης της Πλατφόρμας μετά την ημερομηνία ισχύος των νέων όρων σημαίνει πλήρης και ανεπιφύλακτη αποδοχή τους.

2. Λογαριασμοί Χρηστών

2.1. Για να χρησιμοποιήσει την Πλατφόρμα, ο Χρήστης πρέπει να δημιουργήσει λογαριασμό με ακριβή και ενημερωμένα στοιχεία.

2.2. Ο Χρήστης είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια των στοιχείων εισόδου και κάθε πράξη που γίνεται μέσω του λογαριασμού του. Πρέπει να ειδοποιήσει άμεσα την Εταιρεία σε περίπτωση παραβίασης.

2.3. Ο λογαριασμός είναι αυστηρά προσωπικός και δεν επιτρέπεται η χρήση του από τρίτους. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για ζημίες από μη εξουσιοδοτημένη χρήση.

2.4. Η Εταιρεία μπορεί να αναστείλει ή να διαγράψει λογαριασμό αν διαπιστωθεί παραβίαση όρων, ψευδή στοιχεία, μη εγκεκριμένη ή κακόβουλη χρήση, παραβίαση δικαιωμάτων ή εντολή από δημόσια αρχή. Μπορεί να χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένα μέσα για να εντοπίσει προβλήματα.

2.5. Αν ανασταλεί ο λογαριασμός, ο Χρήστης χάνει προσωρινά την πρόσβαση. Αν διαγραφεί, ο χρήσης δεν μπορεί να επανεγγραφεί χωρίς έγκριση.

2.6. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν ζημίες από αναστολή ή διαγραφή λογαριασμού, εκτός αν αποδειχθεί σοβαρή παραβίαση των όρων από πλευράς της.

2.7. Ο Χρήστης μπορεί οποτεδήποτε να ζητήσει διαγραφή του λογαριασμού, με αποτέλεσμα να χάσει την πρόσβαση και τα δεδομένα του.

2.8. Οι Εξουσιοδοτημένοι Χρήστες δρουν εκ μέρους του Πελάτη και τον δεσμεύουν πλήρως. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την επιλογή και διαχείρισή τους και πρέπει να ενημερώνει την Εταιρεία για αλλαγές.

3. Υποβολή, Αποδοχή και Τροποποίηση Παραγγελίας

3.1. Οι παραγγελίες που υποβάλλονται μέσω της Πλατφόρμας, αποτελούν δεσμευτική πρόταση του Πελάτη.

3.2. Η παραλαβή της παραγγελίας επιβεβαιώνεται αυτόματα, χωρίς να σημαίνει αποδοχή από την Εταιρεία.

3.3. Η σύμβαση πώλησης ολοκληρώνεται μόνο όταν η Εταιρεία αποδεχτεί την παραγγελία, είτε με επιβεβαίωση μέσω email ή τηλεφώνου, είτε με πράξεις όπως η τιμολόγηση ή αποστολή των προϊόντων.

3.4. Μετά την αποδοχή, η παραγγελία δεσμεύει νομικά τον Πελάτη, σύμφωνα με τους όρους της Πλατφόρμας.

3.5. Η Εταιρεία μπορεί να θέτει ελάχιστες ή μέγιστες ποσότητες ανά παραγγελία, ανά προϊόν ή χρονική περίοδο.

3.6. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει ή να τροποποιήσει παραγγελία, ιδίως σε περιπτώσεις εξάντλησης αποθέματος, κάλυψης ή μη, τυχόν ορίων ποσοτήτων, σφαλμάτων, καθυστερήσεων πληρωμών ή άλλων ζητημάτων.

3.7. Ο Πελάτης μπορεί να ζητήσει ακύρωση ή τροποποίηση της παραγγελίας μόνο αν το επιτρέψει η Εταιρεία και δεν έχει ξεκινήσει η τιμολόγηση, συσκευασία ή αποστολή.

3.8. Σε επαναλαμβανόμενες παραγγελίες, αλλαγές ισχύουν μόνο για τις μελλοντικές παραδόσεις, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.

4. Παράδοση και Μεταφορά Προϊόντων

4.1. Η μεταφορά μπορεί να γίνει: α) από την ίδια την Εταιρεία, με δικά της μέσα ή β) μέσω συνεργαζόμενης μεταφορικής.

4.2. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις ή ζημίες κατά τη μεταφορά από τρίτους, ακόμη και αν η μεταφορική επιλέχθηκε ή ανατέθηκε από την ίδια.

4.3. Ο Πελάτης μπορεί να παραλάβει τα προϊόντα από τις εγκαταστάσεις της Εταιρείας, κατόπιν συνεννόησης. Ο κίνδυνος μεταβιβάζεται κατά την παράδοση.

4.4. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει αμέσως τα προϊόντα κατά την παραλαβή. Οποιαδήποτε ελαττώματα ή αποκλίσεις πρέπει να δηλώνονται εγγράφως εντός 24 ωρών, συνοδευόμενα, κατά προτίμηση, από φωτογραφίες. Η μη αναγγελία ή εκπρόθεσμη δήλωση συνιστά ανεπιφύλακτη αποδοχή των προϊόντων.

4.5. Αν διαπιστωθούν ελαττώματα που δεν σχετίζονται με μεταφορά ή κακή χρήση από τον Πελάτη, η Εταιρεία δύναται να αντικαταστήσει τα προϊόντα ή να εκδώσει πιστωτικό τιμολόγιο.

4.6. Επιστροφές γίνονται μόνο με έγκριση της Εταιρείας και υπό τους όρους που αυτή θέτει. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση.

4.7. Ο Πελάτης δεν μπορεί να αρνηθεί αδικαιολόγητα την παραλαβή προϊόντων που συμμορφώνονται με την παραγγελία. Σε περίπτωση άρνησης, υποχρεούται στην πλήρη καταβολή του τιμήματος και τυχόν επιπλέον εξόδων.

4.8. Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για ζημίες που οφείλονται σε λανθασμένη αποθήκευση, χρήση ή μη τήρηση οδηγιών από τον Πελάτη.

5. Τιμές – Πληρωμές

5.1. Οι τιμές των προϊόντων στην Πλατφόρμα είναι σε ευρώ (€) και περιλαμβάνουν Φ.Π.Α., εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά.

5.2. Η τιμολόγηση βασίζεται στις τιμές που ισχύουν κατά τον χρόνο υποβολής της παραγγελίας. Τυχόν προηγούμενες συμφωνίες (εκπτώσεις, όρια πίστωσης κ.λπ.) μεταξύ Εταιρείας και Πελάτη μπορεί να διαφοροποιούν τον τελικό λογαριασμό.

5.3. Οι ειδικοί όροι τιμολόγησης που έχουν αποδεδειγμένα συμφωνηθεί εκτός Πλατφόρμας εξακολουθούν να ισχύουν και εφαρμόζονται κανονικά.

5.4. Ο χρόνος και τρόπος πληρωμής μπορεί να έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με κάθε Πελάτη. Η σχετική συμφωνία, αυτή υπερισχύει των γενικών όρων της Πλατφόρμας.

5.5. Ο Πελάτης δεν δικαιούται να συμψηφίσει ή να παρακρατήσει οποιοδήποτε ποσό έναντι της Εταιρείας.

6. Δικαιώματα της Εταιρείας – Περιορισμοί Ευθύνης

6.1. Η Εταιρεία προσπαθεί να διατηρεί την Πλατφόρμα σε συνεχή λειτουργία, αλλά δεν ευθύνεται για διακοπές που οφείλονται σε τεχνικά προβλήματα, συντήρηση, ανωτέρα βία ή άλλους εξωτερικούς λόγους.

6.2. Αν η Πλατφόρμα δεν λειτουργεί προσωρινά, οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν με άλλους τρόπους που θα υποδείξει η Εταιρεία (όπως μέσω email ή τηλεφώνου). Οι παραγγελίες που έχουν ήδη υποβληθεί, εκτελούνται κανονικά, εκτός αν αυτό δεν είναι εφικτό.

6.3. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για ζημιές, απώλειες κερδών ή διακοπή της επιχείρησης του Πελάτη λόγω διακοπών ή δυσλειτουργιών της Πλατφόρμας, εκτός αν αυτό οφείλεται σε δόλο ή σοβαρή αμέλεια.

6.4. Η Πλατφόρμα παρέχεται όπως είναι διαθέσιμη, χωρίς εγγυήσεις για συνεχή ή άψογη λειτουργία ή για την ακρίβεια των πληροφοριών της.

6.5. Η Εταιρεία καταβάλλει προσπάθειες για ασφαλή και αξιόπιστη λειτουργία, αλλά δεν ευθύνεται για προβλήματα που προκαλούνται από τεχνικά θέματα ή εξωτερικούς λόγους.

6.6. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για άμεσες ή έμμεσες ζημιές, απώλειες δεδομένων ή κερδών, ή για αδυναμία χρήσης της Πλατφόρμας.

6.7. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για τη σωστή χρήση της Πλατφόρμας από τους εξουσιοδοτημένους χρήστες του. Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για ενέργειες που γίνονται με έγκυρους κωδικούς πρόσβασης.

6.8. Η Εταιρεία δεν εγγυάται την ποιότητα ή την καταλληλότητα των Προϊόντων. Τυχόν εγγυήσεις δίνονται από τους κατασκευαστές.

6.9. Η Εταιρεία ευθύνεται μόνο για άμεσες ζημιές που οφείλονται σε δόλο ή βαριά αμέλεια. Δεν φέρει ευθύνη για ζημιές από ελαφρά αμέλεια ή για έμμεσες και παρεπόμενες ζημιές.

6.10. Αν ζητηθεί από αρμόδια Αρχή, η Εταιρεία υποχρεούται να παραδώσει πληροφορίες ή δεδομένα που αφορούν τον Πελάτη ή τους Χρήστες του, σύμφωνα με τον νόμο.

7. Δικαιώματα και Υποχρεώσεις Χρηστών

7.1. Υποχρεώσεις Χρηστών: Οι Χρήστες οφείλουν:

  1. να χρησιμοποιούν την Πλατφόρμα αποκλειστικά για παραγγελίες, σύμφωνα με τους παρόντες όρους, το νόμο και τις αρχές καλής πίστης.
  2. να τηρούν απόλυτη εμπιστευτικότητα για κάθε πληροφορία που λαμβάνουν μέσω της Πλατφόρμας.
  3. να διασφαλίζουν την προστασία των κωδικών πρόσβασής τους· κάθε ενέργεια από τον λογαριασμό τους θεωρείται δική τους ευθύνη.

7.2 Ειδοποίηση Περιστατικών Ασφαλείας: Σε περίπτωση παραβίασης λογαριασμού ή ύποπτης δραστηριότητας, οι Χρήστες οφείλουν να ειδοποιήσουν άμεσα την Εταιρεία. Μέχρι τότε, ο Πελάτης φέρει την ευθύνη για κάθε ενέργεια μέσω των λογαριασμών του.

7.3 Μέτρα της Εταιρείας: Η Εταιρεία μπορεί να λάβει άμεσα μέτρα (όπως αναστολή ή διαγραφή λογαριασμού) σε περίπτωση παραβίασης των υποχρεώσεων των Χρηστών.

7.4 Απαγορευμένες Χρήσεις: Απαγορεύεται η χρήση της Πλατφόρμας για:

  1. παράνομες ή καταχρηστικές ενέργειες, ή παρεμπόδιση της λειτουργίας της,
  2. σύνδεση με άλλα συστήματα χωρίς άδεια ή μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε δεδομένα,
  3. διευκόλυνση τρίτων για μη εξουσιοδοτημένη χρήση,
  4. πρόκληση βλάβης στην Εταιρεία ή σε τρίτους,
  5. επέμβαση στο λογισμικό (π.χ. αποσυμπίληση, μετάδοση ιών ή κακόβουλου κώδικα),
  6. αυτοματοποιημένη ή μη εξουσιοδοτημένη εξαγωγή, αποθήκευση ή εκμετάλλευση των δεδομένων της Πλατφόρμας (scraping, data mining), κατά παράβαση του ειδικού δικαιώματος της Εταιρείας επί της βάσης δεδομένων.

7.5 Δηλώσεις και Ευθύνες: Οι Χρήστες δηλώνουν και εγγυώνται ότι χρησιμοποιούν την Πλατφόρμα νόμιμα, σύμφωνα με τους παρόντες όρους και χωρίς να θίγουν δικαιώματα της Εταιρείας ή τρίτων. Οι Εξουσιοδοτημένοι Χρήστες ενεργούν με σχετική εξουσιοδότηση και για λογαριασμό του Πελάτη, ο οποίος δεσμεύεται πλήρως από τις ενέργειές τους ως αν τις είχε διενεργήσει ο ίδιος.

8. Τελικές Διατάξεις

8.1. Μεταφορά σε Νέα Πλατφόρμα:

Η Εταιρεία μπορεί, χωρίς προηγούμενη συναίνεση, να μεταφέρει λογαριασμούς, δεδομένα και ιστορικό χρήσης των Πελατών σε νέα ψηφιακή πλατφόρμα ή τεχνολογικό περιβάλλον, διασφαλίζοντας τη συνέχεια της λειτουργίας και τη συμμόρφωση με την προστασία προσωπικών δεδομένων. Οι χρήστες θα ενημερωθούν σχετικά και η συνέχιση της χρήσης συνιστά αποδοχή των νέων όρων.

8.2.Πλήρης Συμφωνία:

Οι παρόντες Όροι αποτελούν τη μοναδική και πλήρη συμφωνία μεταξύ Εταιρείας και Πελάτη και υπερισχύουν κάθε προηγούμενης επικοινωνίας. Τροποποιήσεις ισχύουν μόνο εγγράφως από την Εταιρεία.

8.3. Παραίτηση:

Η μη άμεση άσκηση δικαιωμάτων από την Εταιρεία δεν συνιστά παραίτηση. Αν κάποιος όρος κριθεί άκυρος, οι υπόλοιποι παραμένουν σε ισχύ.

8.4 Ακυρότητα Όρων:

Αν τμήμα των Όρων κριθεί άκυρο, δεν επηρεάζεται η ισχύς των υπολοίπων. Η Εταιρεία δύναται να αντικαταστήσει τον άκυρο όρο με ισοδύναμο έγκυρο όρο.

8.5. Εφαρμοστέο Δίκαιο – Δικαιοδοσία:

Οι Όροι διέπονται από το ελληνικό δίκαιο και τυχόν διαφορές υπάγονται αποκλειστικά στα αρμόδια δικαστήρια Αθηνών.